WYBIERZ POZYCJE
Social media
Dane kontaktowe
Adres

33-100 Tarnów; ul. Szujskiego 66

Email

bok@omoto.pl

Telefon

+48 791 368 601

Omoto.pro - Aplikacja desktopowa

Czym jest Omoto.pro?

Aplikacja Omoto.pro została stworzona z myślą o profesjonalnym i optymalnym zarządzaniu sprzedażą części używanych, regenerowanych oraz nowych. Aktualna wersja zawiera szereg nowoczesnych rozwiązań szczególnie przyspieszających procesy sprzedażowe i posprzedażowe. Interfejs aplikacji został zaprojektowany w sposób umożliwający łatwe i sprawne poruszanie się pomiędzy dostępnymi modułami. Oprogramowanie wymaga do pracy systemu operacyjnego Microsoft Windows XP lub nowszego. Aplikacja została opracowana w ten sposób, aby sprawdznie działać na komputerach słabszej klasy. Wdrożenie oprogramowania w firmie nie nastręcza żadnych problemów, ponieważ nie wymaga instalowania dodatkowego sprzętu serwerowego czy sieciowego.

Oprogramowanie zostało przygotowane zarówno do pracy online jak i offline. Dane przechowywane są zarówno lokalnie na komputerze, jak i na serwerze zewnętrznym poprzez synchronizację. Rozwiązanie zapewnia stabilność i bezpieczeństwo pracy, a także przenośność rozwiązań. Możliwa jest praca dowolnej ilości użytkowników, na nieograniczonej ilości stanowisk (w zależności od wybranego pakietu). Kolejną zaletą oprogramowania jest to, że doskonale sprawdza się zapewnianiu wsparcia sprzedaży prowadzonej w serwisie Allegro. Wbudowany mechanizm umożliwia zaimportowanie obecnie wystawionych przedmiotów. Serwis automatycznie kontroluje stany magazynowe, jednocześnie koordynując zależności wynikające ze sprzedaży w serwisach zewnętrznych.

Moduły podstawowe:

Lista wszystkich części użytkownika aplikacji, wraz z ich kompletnymi danymi i dokumentacją zdjęciową. Ponadto plan magazynu pozwalający określić położenie części w magazynie i nakreślenie schematu tego miejsca. Dodatkowo możliwość drukowania etykiet QR pozwalających łatwo identyfikować dane części.

Moduł odpowiedzialny za integrację z Allegro, w tym za zarządzanie wieloma kontami tego serwisu. Dla Klientów posiadających już wystawione przedmioty, przygotowano mechanizm importu aukcji z Allegro do Omoto.pro. To narzędzie znacznie ułatwia i przyspiesza przenoszenie bazy produktów.

Moduł Sprzedaży, współpracuje z pozostałymi modułami (np. Allegro) i umożliwia szybkie generowanie dokumentów sprzedażowych. Każda sprzedaż, niezależnie od tego, czy została dokonana w serwisie Omoto.pl czy w Allegro, widnieje w systemie. Dodatkowo ten moduł umożliwia zarządzanie statusami sprzedaży.

To miejsce do zarządzania bazą kontrahentów. Możliwe jest ustalanie danych do wysyłki, przyporządkowanie klientom odpowiednich grup cenowych. Dzięki temu modułowi da się również wydrukować kartę użytkownika.

To tutaj uzyskuje się dostęp do statystyk sprzedażowych, statystyk pracowników i innych. Generowanie odbywa się zawsze w czasie rzeczywistym, wiec są to bardzo aktualne dane.

Elastyczność oprogramowania :

Aplikacja stworzona z myślą o ciągłym jej rozwoju. Automatyczne aktualizacje i zdalne uruchamianie modułów użytkownika, pozwala dostosować oprogramowanie do potrzeb każdego z użytkowników. Dla Naszych klientów przygotowaliśmy klika wersji pakietów podstawowych, proponujemy je jako kompleksowe i proste rozwiązanie przy doborze modułów. Jednak z uwagi na różne potrzeby dajemy wszelką swobodę w dopasowaniu oprogramowania.

Szerokie możliwości dla klienta:
  • wybór pakietów podstawowych
  • dobór oprogramowania (omoto.pro, omoto.mobi)
  • dobór modułów
  • dobór ilości stanowisk
  • zamówienie dodatkowej funkcjonalności

Dodatkowe rozwiązania:

Przyszłe moduły dostępne w platformie:

  • złomowanie pojazdów - do obsługi stacji demontażu
  • gospodarka odpadami - do obsługi stacji demontażu
  • integracja ze stroną internetową - możliwość wyświetlenia oferty na stronie firmowej
  • integracja z serwisami zewnętrznymi - integracja z serwisami ogłoszeniowymi
  • integracja z porównywarkami - integracja części z porównywarkami produktów
  • integracja z serwisami kurierskimi - rozwinięcie modułu sprzedażowego o moduł wysyłek

Technologia

Ciągły postęp technologiczny sprzyja rozwojowi platformy, już dziś wdrażamy rozwiązania mobilne do gałęzi, gdzie, chociaż, jeszcze niedawno wydawało się to czymś niemożliwym.
Połączenie odpowiedniego systemu serwerowego z oprogramowaniem destkopowym i mobilnymi końcówkami wprowadza gałąź handlu częściami na wyższy poziom zaawansowania.

Progres

Zalążkiem powstania platformy było pragnienie najkorzystniejszego zoptymalizowania procesów sprzedażowych. Jednak nie poprzestaliśmy na tym, w dalszym ciągu platforma zyskuje nowe funkcjonalności, których synergia wpływa na jeszcze większe zminimalizowanie kosztów a zwiększeniu obrotów firmy.

Przykładowe zrzuty ekranów

Moduł Magazyn - lista części

Stały podgląd magazynu części, wgląd do danych, ilości, cen, zdjęć i innych. Wyszukiwarka pozwalająca Ci szybko dotrzeć do części.

Moduł Magazyn - edycja danych

Możliwość szybkiego uzupełnienia podstawowych danych o częściach oraz wzbogacenie ich o dodatkowe informacje np.: pasujących pojazdów, parametrów , zdjęć.

Moduł Allegro - szablony aukcji

Dostęp do szablonów aukcji z poziomu aplikacji. Automatyczne dołączanie zdjęć, parametrów i pozostałych danych.

Chciałbyś wypróbować nasze oprogramowanie? Pobierz je za darmo

Najważniejsze rozwiązania

Środowisko pracy

System został przygotowany do pracy w środowisku Microsoft Windows od wersji Windows XP. System nie wymaga do pracy frameworka .NET, nie jest wymagane posiadanie własnego serwera ani dodatkowego oprogramowania wspomagającego.

Modułowość

Posiadamy szeroki wachlarz dostępnych modułów, które rozszerzają funkcjonalność aplikacji. Proponujemy indywidualny dobór modułów do potrzeb klienta. Jeżeli dostrzegasz braki w naszym oprogramowaniu - pisz do nas śmiało.

Synchronizacja

Złożoność oprogramowania zapewnia całkowitą synchronizację danych. Od teraz nie musisz przejmować się tworzeniem kopii zapasowych.


Pomoc techniczna

Naszym wszystkim klientom zapewniamy pomoc techniczną w kilku wariantach uzależnionych od powstałych problemów. Problemy rozwiązujemy drogą telefoniczną, mailową oraz gdyby zaistniała potrzeba oddelegowujemy naszego pracownika do siedziby klienta.

Zawsze aktualna oferta

Dzięki aplikacji desktopowej Twoja oferta będzie dostępna online w trybie rzeczywistym. Wszystkie produkty, na które wyrazisz zgodę zostaną automatycznie i bezpłatnie eksportowane do serwisu omoto.pl

Lokalni użytkownicy

System umożliwia spersonalizowanie zarządzania aplikacją, stworzenie odrębnych kont dla pracowników. Każdemu pracownikowi możesz przydzielić odpowiednie moduły - możesz również jako administrator kontrolować efekty ich pracy.